Rendelési szám, #HU karakterekkel kezdődik (ezt megtalálja a megrendelés visszaigazolásán)
Vezetéknév, keresztnév
E-mail
E-mail (kérjük erősítse meg)
Kérjük, itt adja meg a visszaküldeni kívánt termékeket
Kérjük, vegye fel személyesen a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy megbeszéljék a termékek visszaküldésének menetét.
Rendelési szám, termékleírás (ezt megtalálja a megrendelés visszaigazolásán)
A visszaküldés oka A termék eltér a várttól A termék nem megfelelő a kívánt rendeltetési célra A termék sérült Nem érkezett meg időben Rossz terméket kaptam Kedvezőbb árat találtam Egyéb
Kívánt megoldás Visszaküldés és a termék árának visszatérítése Visszaküldés és új termék kérése
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Mellékeljen egy fényképet a teljes termékről és néhány részletfotót. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni.
Egyéb részletek/indoklás
Kívánt megoldás Pótalkatrészek utólagos elküldése Új terméket kérek Visszatérítést kérek
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
A termékeket nem szükséges visszaküldeni, mert az adott alkatrészek utólagos kiszállítása a leggyorsabb megoldás.
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni Önnek, szükségünk van a sérült áru fényképeire. Kérjük, gondosan ellenőrizze a teljes szállítmányt, és küldje el nekünk a hiányzó/hibás alkatrészek teljes listáját, hogy az egyedi utólagos kiszállítást megszervezhessük. A listát az összeszerelési útmutató alapján kell összeállítani (pl.: 1 db B 80, 2 db PD 240) Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fán természetes repedések, csomók és gyantafoltok lehetnek, amelyek a cserealkatrészeken is előfordulhatnak. Amint rendelkezésünkre áll a teljes lista, elküldjük Önnek a vonatkozó termékeket.
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni Önnek, szükségünk van a sérült áru fényképeire. Mellékeljen egy fényképet a teljes termékről és néhány részletfotót. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni. Több fájlt is feltölthet: válassza ki egyszerre az összes feltölteni kívánt fájlt a feltöltési ablakban, majd erősítse meg a gomb megnyomásával. Összesen legfeljebb 10 Mb méretű fájlt tölthet fel.
Fájlok
Fájlok
Fájlok
Kívánt megoldás Kérje az Ön számára megfelelő megoldást* Visszaküldés és a termék árának visszatérítése
*) A kérelme beérkezését követően az ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egy megfelelő javaslattal.
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Kívánt megoldás Visszaküldés és új termék kérése Visszaküldés és a termék árának visszatérítése
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek segíteni, szükségünk van a csomagolás címkéjének, az összeszerelési útmutatónak, a szállítólevélnek és magának az árunak a képére. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni.
Kívánt megoldás Árkülönbözet visszatérítése
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban feldolgozhassuk a kérését, szükségünk van az olcsóbb ajánlatot ábrázoló képre! Előfeltételek: A 14 napos elállási határidőt nem szabad túllépni, és azonos terméknek kell lennie.
Fájlok
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Rendelési szám, termékleírás (ezt megtalálja a megrendelés visszaigazolásán)
A visszaküldés oka A termék eltér a várttól A termék nem megfelelő a kívánt rendeltetési célra A termék sérült Nem érkezett meg időben Rossz terméket kaptam Kedvezőbb árat találtam Egyéb
Kívánt megoldás Visszaküldés és a termék árának visszatérítése Visszaküldés és új termék kérése
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Mellékeljen egy fényképet a teljes termékről és néhány részletfotót. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni.
Egyéb részletek/indoklás
Kívánt megoldás Pótalkatrészek utólagos elküldése Új terméket kérek Visszatérítést kérek
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
A termékeket nem szükséges visszaküldeni, mert az adott alkatrészek utólagos kiszállítása a leggyorsabb megoldás.
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni Önnek, szükségünk van a sérült áru fényképeire. Kérjük, gondosan ellenőrizze a teljes szállítmányt, és küldje el nekünk a hiányzó/hibás alkatrészek teljes listáját, hogy az egyedi utólagos kiszállítást megszervezhessük. A listát az összeszerelési útmutató alapján kell összeállítani (pl.: 1 db B 80, 2 db PD 240) Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fán természetes repedések, csomók és gyantafoltok lehetnek, amelyek a cserealkatrészeken is előfordulhatnak. Amint rendelkezésünkre áll a teljes lista, elküldjük Önnek a vonatkozó termékeket.
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni Önnek, szükségünk van a sérült áru fényképeire. Mellékeljen egy fényképet a teljes termékről és néhány részletfotót. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni. Több fájlt is feltölthet: válassza ki egyszerre az összes feltölteni kívánt fájlt a feltöltési ablakban, majd erősítse meg a gomb megnyomásával. Összesen legfeljebb 10 Mb méretű fájlt tölthet fel.
Fájlok
Fájlok
Fájlok
Kívánt megoldás Kérje az Ön számára megfelelő megoldást* Visszaküldés és a termék árának visszatérítése
*) A kérelme beérkezését követően az ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egy megfelelő javaslattal.
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Kívánt megoldás Visszaküldés és új termék kérése Visszaküldés és a termék árának visszatérítése
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek segíteni, szükségünk van a csomagolás címkéjének, az összeszerelési útmutatónak, a szállítólevélnek és magának az árunak a képére. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni.
Kívánt megoldás Árkülönbözet visszatérítése
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban feldolgozhassuk a kérését, szükségünk van az olcsóbb ajánlatot ábrázoló képre! Előfeltételek: A 14 napos elállási határidőt nem szabad túllépni, és azonos terméknek kell lennie.
Fájlok
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Rendelési szám, termékleírás (ezt megtalálja a megrendelés visszaigazolásán)
A visszaküldés oka A termék eltér a várttól A termék nem megfelelő a kívánt rendeltetési célra A termék sérült Nem érkezett meg időben Rossz terméket kaptam Kedvezőbb árat találtam Egyéb
Kívánt megoldás Visszaküldés és a termék árának visszatérítése Visszaküldés és új termék kérése
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Mellékeljen egy fényképet a teljes termékről és néhány részletfotót. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni.
Egyéb részletek/indoklás
Kívánt megoldás Pótalkatrészek utólagos elküldése Új terméket kérek Visszatérítést kérek
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
A termékeket nem szükséges visszaküldeni, mert az adott alkatrészek utólagos kiszállítása a leggyorsabb megoldás.
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni Önnek, szükségünk van a sérült áru fényképeire. Kérjük, gondosan ellenőrizze a teljes szállítmányt, és küldje el nekünk a hiányzó/hibás alkatrészek teljes listáját, hogy az egyedi utólagos kiszállítást megszervezhessük. A listát az összeszerelési útmutató alapján kell összeállítani (pl.: 1 db B 80, 2 db PD 240) Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fán természetes repedések, csomók és gyantafoltok lehetnek, amelyek a cserealkatrészeken is előfordulhatnak. Amint rendelkezésünkre áll a teljes lista, elküldjük Önnek a vonatkozó termékeket.
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni Önnek, szükségünk van a sérült áru fényképeire. Mellékeljen egy fényképet a teljes termékről és néhány részletfotót. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni. Több fájlt is feltölthet: válassza ki egyszerre az összes feltölteni kívánt fájlt a feltöltési ablakban, majd erősítse meg a gomb megnyomásával. Összesen legfeljebb 10 Mb méretű fájlt tölthet fel.
Fájlok
Fájlok
Fájlok
Kívánt megoldás Kérje az Ön számára megfelelő megoldást* Visszaküldés és a termék árának visszatérítése
*) A kérelme beérkezését követően az ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egy megfelelő javaslattal.
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Kívánt megoldás Visszaküldés és új termék kérése Visszaküldés és a termék árának visszatérítése
A visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit az eredeti megrendeléshez választott. Ha más fizetési módot szeretne, kérjük, tüntesse fel a „Megjegyzések" mezőben.
Megjegyzések
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek segíteni, szükségünk van a csomagolás címkéjének, az összeszerelési útmutatónak, a szállítólevélnek és magának az árunak a képére. A fényképek nélkül beérkező kérelmeket nem minden esetben tudjuk feldolgozni.
Kívánt megoldás Árkülönbözet visszatérítése
Annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban feldolgozhassuk a kérését, szükségünk van az olcsóbb ajánlatot ábrázoló képre! Előfeltételek: A 14 napos elállási határidőt nem szabad túllépni, és azonos terméknek kell lennie.
Fájlok
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Üzenet
Űrlap elküldése