Championship Sale! Order now and save like a champion

Rendelés

Miért van szükség egy telefonszám megadására?

Méretük miatt a kerti játszótereinket nem hagyományos postai úton, hanem emelőplatformos szállítókocsit használó szállítmányozóval kézbesítjük. A tökéletes szállítási dátum egyeztetése érdekében a szállítmányozó telefonon felveszi önnel a kapcsolatot.
Ezáltal biztosítani tudjuk, hogy ön otthon legyen és a kerti játszótér pontosan megérkezzen.

Lehet telefonon is rendelni a Wickey-től?

Megrendelését csak online, a webáruházunkon keresztül tudja leadni.

Eltérhet a számlázási címem a szállítási címtől?

Az eltérő számlázási és szállítási címek természetesen nem jelentenek problémát: a fizetésnél egyetlen kattintással megadhat egy eltérő szállítási címet.

Miért vannak árkülönbségek a különböző országok/üzletek között?

Többek között az országspecifikus feltételek, például a szállítási költségeknél adódó eltérések miatt.
Mindent megteszünk azért, hogy minimalizáljuk ezeket a különbségeket, de teljesen nem tudjuk őket kiküszöbölni. Minden országra a webáruházban feltüntetett árak vonatkoznak. Néhány helyen lehetőség van más országokba történő szállítást kérni. Az erre vonatkozó információkat a webáruház Rendelés és szállítás menüpontjában találja.

Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

A vásárlás befejezését követően természetesen nem akarjuk tovább váratni. Azonnal elküldjük az e-mail-címére a megrendelés visszaigazolását, amely tartalmazza az összes fontos további információt. Ha a várakozással ellentétben nem kap megrendelés-visszaigazolást, vegye fel a kapcsolatot szorgalmas ügyfélszolgálati munkatársainkkal a +36 80 088 253 telefonszámon. Örömmel segítenek önnek!

Rendelhetek a Wickey-től az okostelefonomon is?

Persze. A webáruházunkban egyszerűen böngészhet az okostelefonján és természetesen rendelhet is.

Meddig tudom lemondani a rendelésemet?

Ha az áru még nem hagyta el raktárunkat, vagy ha azt még nem fizette ki, akkor könnyen lemondhatja a rendelést. Ez azt is jelenti, hogy mindaddig, amíg nem kapott szállítási visszaigazolást, egyszerűen lemondhatja a rendelését. Ne aggódjon, ha már fizetett, mindig visszakapja a pénzét.

Módosíthatom utólag a rendelésem adatait?

Mindaddig, amíg a kívánt termék a kosárban van, és a megrendelés még nem zárult le, gond nélkül módosíthatja a rendelés részleteit. A rendelés lezárását követően azonban módosításra már nincs lehetőség.

Hol találom az elállási űrlapot?

14 napon belül indoklás nélkül joga van elállni ettől a megállapodástól. További információk és az űrlap itt található: Elállási jog.