Az ünnepek miatt a termékoldalakon feltüntetett szállítási idők változhatnak.

Visszaküldés

Kiválaszthatom a szállítmányozót, ha visszaküldök egy Wickey játszótéri játékot?

Logisztikai okokból sajnos nincs mód arra, hogy szállítmányozót válasszon. Az sem lehetséges, hogy a szállítmányozó elérhetőségeit közöljük önnel, mert a szállítás lebonyolítását gyakran alvállalkozókkal együttműködve végzik.

Hogyan kell eljárnom, ha egy terméket szeretnék visszaküldeni?

Ha a visszaküldeni kívánt áru elküldéséhez szállítmányozóra van szükség, egyeztetjük önnel, hogy a szállítmányozó azt melyik napon veszi át, és a visszaküldés teljes költségét átvállaljuk.

Kisebb csomagok esetén, kérjük, saját maga juttassa vissza őket egy választott csomagszállítóval.

Tipp: válassza mindig ugyanazt a csomagszállítót, amelyik a terméket kézbesítette önnek. Ez általában a legolcsóbb megoldás.

Visszaigazolja a Wickey a visszaküldött áru kézhezvételét?

Természetesen. Amint megkaptuk a visszaküldött árut, annak kézhezvételét e-mailben megerősítjük.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

A visszatérítés a választott fizetési módtól függ. Ha előre kifizette a rendelést, kérjük, küldje el nekünk bankszámlájának adatait, hogy a visszatérítést feldolgozhassuk. Ha PayPallal, hitelkártyával vagy az Amazonon rendelt, a fizetési adatait már elmentettük és nincs szükségünk további információkra a visszatérítés feldolgozásához. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszatérítés akár 14 napot is igénybe vehet.

Meddig tuduk reklamációt küldeni egy termékkel kapcsolatban?

A reklamációkra nem vonatkozik határidő. A farészekre 10, a tartozékokra 2 év garanciát nyújtunk. Ez független a jogszabályi rendelkezésektől. További információkat az Elállási jog menüpontban talál.

Mit tegyek, ha a rendelt terméket hiányosan vagy sérülten kézbesítették?

Ha a kézbesítéskor szállításból fakadó, külső sérüléseket észlel, kérje meg a fuvarozót, hogy ezeket jegyezze fel a szállítólevélre. Sajnos a szállítás során keletkező károkat nem lehet teljesen elkerülni, de igyekszünk ezekre önnel együttműködve kielégítő megoldást találni. A legjobb, ha az összeszerelési útmutató alapján ellenőrzi, hogy a csomag teljes-e, majd fényképet készít a sérült alkatrészekről és elemekről. Ezután vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és a fényképeket mellékelve jelezze, hogy mely alkatrészek sérültek meg. Mi ezután a lehető leghamarabb jelentkezünk egy megfelelő megoldással.
Ha valami hiányzik, a folyamat nagyon hasonló: Kérjük, először ellenőrizze az összeszerelési útmutató alapján a kapott alkatrészek számát, majd jegyezze fel, hogy melyik hiányzik. Ezt követően küldje el a listát az ügyfélszolgálatunknak.
Mi ezután a lehető leghamarabb jelentkezünk egy megfelelő megoldással.

Ha a játszótéri játék rendkívül megrongálódott, megtagadhatom az átvételét a kézbesítéskor?

Kérjük, vegye át az árut és ne tagadja meg annak átvételét. Előtte azonban kérje meg a szállítót / sofőrt, hogy az összes sérülést rögzítse a szállítólevélen. Ezután mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy ingyen elküldhessük Önnek a cserealkatrészeket, és kielégítő megoldást találjunk az ön számára.

Hogyan kell eljárnom, ha egy terméket szeretnék kicserélni?

Egy rendelés lemondásához, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz. Ezt megteheti a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, telefonon vagy e-mailben. Ha e-mailt küld nekünk, abban tüntesse fel az e-mail-címét és a rendelési számát. Ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb felveszi önnel a kapcsolatot a következő lépések megbeszélése érdekében.