Szállítás és kézbesítés

Hogyan szállítják ki a Wickey termékeit?

Játszótéri játékainkat szállítmányozóval szállítjuk ki önnek. A kisebb kiegészítőket és tartozékokat csomagszállítóval kézbesítjük.

Mely szállítmányozókkal, illetve csomagszállítókkal működik együtt a Wickey?

Mivel szinte egész Európát ellátjuk a Wickey webáruházakon keresztül, több szállítmányozócéggel is dolgozunk. Kis csomagok kiszállításához a DHL, a GLS, a DPD vagy a UPS a partnerünk.

Hogyan vannak becsomagolva a Wickey játszótéri játékok?

Fő a biztonság – a mottónk a csomagolásra is vonatkozik! Termékeinket biztonságosan, alaposan és stabilan becsomagolva csomagoként vagy védőfóliázott raklapon kapja meg. A nagyobb terjedelmű csomagokat, például a kerti játszótereket vagy a hintákat a szállító hasonlóan biztonságos csomagolásban szállítja a kézbesítési cím előtti járdáig.

Mire kell figyelnem és mit kell ellenőriznem a kézbesítéskor?

Átvétel előtt legelőször ellenőriznie kell, hogy vannak-e külső sérülések a csomagon, és ha azok jelentős mértékűek, adott esetben meg kell tagadnia az átvételt. Legkésőbb a felállítást megelőzően még egyszer alaposan meg kell vizsgálnia a terméket. Az összeszerelési útmutató alapján ellenőrizze, hogy a csomag hiánytalan, és hogy a gerendákon, deszkákon és más alkatrészeken nincsenek hibák.

Egy szűk utcában lakom - ilyen helyen milyen szállítási lehetőségek vannak?

Ha a szállítási címen található utca túl szűk egy 7,5 tonnás teherautóval történő kiszállításhoz (normál 7,5 tonnás teherautó: H: 6,1 x Sz: 2,4 x M: 2,4 m), akkor a rendelés során természetesen megadhat egy másik szállítási címet is.
Ha a szállításhoz kedvezőtlen körülmények ellenére is a kívánt címre kéri a kézbesítést, kérjük, vegye figyelembe, hogy ez megnövelheti a szállítási költségeket és hosszabb feldolgozási időt okozhat.

Több megrendelt Wickey terméket egyszerre szállítanak ki?

Alapesetben egy rendelés, egy szállítás! Előfordulhat azonban, hogy ön olyan szorgalmasan vásárolt, hogy minden termék nem fér egy csomagba. A helyzettől és a terjedelemtől függően a gyerekágyainkat és a Tiny kerti játszótereinket több csomagban is kiszállíthatjuk.

Segít a szállítmányozócég sofőrje bevinni a Wickey játszótéri játékokat a telkemre?

A szállítás a megadott cím előtti járdáig történik, utána önön van a sor.

Meg lehet változtatni a kézbesítés előtt nem sokkal a szállítás időpontját?

Ha röviddel a kézbesítési dátum előtt szeretnéd elhalasztani a kiszállítást, akkor csak annyit kell tenned, hogy felhívsz minket a +36 80 088 253 telefonszámon. Előfordulhat azonban, hogy a szállítmányozónak emiatt raktározási és többletköltségei keletkeznek, amelyeket a helyzettől függően átháríthat rád. További információért kérjük, fordulj telefonon az ügyfélszolgálatunkhoz.

Mit tegyek, ha a szállításkor nem vagyok otthon?

Kérjük, segítsen elkerülni ezt a helyzetet, hogy az összes érintett fél erőfeszítése a lehető legkisebb legyen. Ha egyáltalán nem tudja fogadni az árut a megbeszélt szállítási időben, akkor a szállítmányozó hívni fog minket, mi pedig felvesszük önnel a kapcsolatot egy új szállítási dátum megbeszélése érdekében.

Át lehet venni a megrendelt termékeket a helyszínen?

Bár minden ügyfelünket örömmel üdvözölnénk személyesen, a helyszínen történő átvételre szervezési okokból sajnos nincs mód.

Kérhetem a rendelésem csomagpontra történő kiszállítását?

Sajnos ez nem lehetséges. De természetesen választhat egy olyan szállítás címet, ahol egy megbízható személy átveszi az árut ön helyett.

Van a Wickey-nél expressz kiszállítás?

Sajnos ez szervezési okokból nem megoldható. De igyekszünk mindig a lehető leggyorsabban eljuttatni önhöz a megrendelt árut.

Megjelölhetem a kívánt szállítási dátumot?

A szállítmányozóval egyeztetheted a kiszállítás napját. A pontos szállítási dátumnak azonban legkésőbb a szállítmányozóval történő kapcsolatfelvételt követő 3 nap valamelyikére kell esnie. Máskülönben raktározási és többletköltségek keletkeznek, amelyek a helyzettől függően átháríthatók rád.

Külföldre is szállít a Wickey?

Természetesen – Játszótéri játékainkat számos európai országban kínáljuk. A német webáruházban megrendelt termékek azonban csak Németországba és Luxemburgba szállíthatók ki. Ezért kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön országába/szigetére történő szállítás csak az adott országban elérhető Wickey webáruházból lehetséges. Ha webáruházaink listájában megtalálja a saját országát, a kiszállításnak nincs akadálya. Az adott webáruház szállítási területeire vonatkozó további információkat a vonatkozó weboldal Rendelés és szállítás menüpontjában találja.

Felárat kell fizetnem egy szigetre történő kiszállításért?

A „folyamatos vakáció" életérzésnek is vannak hátulütői: igen, felárat számítunk fel. Az erre vonatkozó információkat az országához/szigetéhez tartozó webáruházban találja.

Láthatom a rendelésem állapotát?

Amint a rendelése elhagyja a raktárunkat, kapni fog egy szállítási visszaigazolást. A szállítás állapotára vonatkozó további információkért, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

Milyen szállítási időre számíthatok?

Egy termék átlagos szállítási idejét megtalálja az adott termék oldalán. Az ott feltüntetett ​​időtartam mindig a fizetés kézhezvételét követően kezdődik.

Nő a szállítási idő, ha több terméket rendelek?

Amennyiben több, különböző szállítási idővel meghirdetett terméket rendel, a leghosszabb szállítási idő az irányadó. Az is előfordulhat azonban, hogy a megrendelt termékeket több csomagban szállítjuk ki.