Szállítás és kézbesítés
Játszótéri játékainkat szállítmányozóval szállítjuk ki önnek. A kisebb kiegészítőket és tartozékokat csomagszállítóval kézbesítjük.
Mivel szinte egész Európát ellátjuk a Wickey webáruházakon keresztül, több szállítmányozócéggel is dolgozunk. Kis csomagok kiszállításához a DHL, a GLS, a DPD vagy a UPS a partnerünk.
Fő a biztonság – a mottónk a csomagolásra is vonatkozik! Termékeinket biztonságosan, alaposan és stabilan becsomagolva csomagoként vagy védőfóliázott raklapon kapja meg. A nagyobb terjedelmű csomagokat, például a kerti játszótereket vagy a hintákat a szállító hasonlóan biztonságos csomagolásban szállítja a kézbesítési cím előtti járdáig.
Átvétel előtt legelőször ellenőriznie kell, hogy vannak-e külső sérülések a csomagon, és ha azok jelentős mértékűek, adott esetben meg kell tagadnia az átvételt. Legkésőbb a felállítást megelőzően még egyszer alaposan meg kell vizsgálnia a terméket. Az összeszerelési útmutató alapján ellenőrizze, hogy a csomag hiánytalan, és hogy a gerendákon, deszkákon és más alkatrészeken nincsenek hibák.
Alapesetben egy rendelés, egy szállítás! Előfordulhat azonban, hogy ön olyan szorgalmasan vásárolt, hogy minden termék nem fér egy csomagba. A helyzettől és a terjedelemtől függően a gyerekágyainkat és a Tiny kerti játszótereinket több csomagban is kiszállíthatjuk.
A szállítás a megadott cím előtti járdáig történik, utána önön van a sor.
Ha röviddel a kézbesítési dátum előtt szeretnéd elhalasztani a kiszállítást, akkor csak annyit kell tenned, hogy felhívsz minket a +36 80 088 253 telefonszámon. Előfordulhat azonban, hogy a szállítmányozónak emiatt raktározási és többletköltségei keletkeznek, amelyeket a helyzettől függően átháríthat rád. További információért kérjük, fordulj telefonon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, segítsen elkerülni ezt a helyzetet, hogy az összes érintett fél erőfeszítése a lehető legkisebb legyen. Ha egyáltalán nem tudja fogadni az árut a megbeszélt szállítási időben, akkor a szállítmányozó hívni fog minket, mi pedig felvesszük önnel a kapcsolatot egy új szállítási dátum megbeszélése érdekében.
Bár minden ügyfelünket örömmel üdvözölnénk személyesen, a helyszínen történő átvételre szervezési okokból sajnos nincs mód.
Sajnos ez nem lehetséges. De természetesen választhat egy olyan szállítás címet, ahol egy megbízható személy átveszi az árut ön helyett.
Sajnos ez szervezési okokból nem megoldható. De igyekszünk mindig a lehető leggyorsabban eljuttatni önhöz a megrendelt árut.
A szállítmányozóval egyeztetheted a kiszállítás napját. A pontos szállítási dátumnak azonban legkésőbb a szállítmányozóval történő kapcsolatfelvételt követő 3 nap valamelyikére kell esnie. Máskülönben raktározási és többletköltségek keletkeznek, amelyek a helyzettől függően átháríthatók rád.
Természetesen – Játszótéri játékainkat számos európai országban kínáljuk. Ezért kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön országába/szigetére történő szállítás csak az adott országban elérhető Wickey webáruházból lehetséges. Ha webáruházaink listájában megtalálja a saját országát, a kiszállításnak nincs akadálya. Az adott webáruház szállítási területeire vonatkozó további információkat a vonatkozó weboldal Rendelés és szállítás menüpontjában találja.
A „folyamatos vakáció" életérzésnek is vannak hátulütői: igen, felárat számítunk fel. Az erre vonatkozó információkat az országához/szigetéhez tartozó webáruházban találja.
Amint a rendelése elhagyja a raktárunkat, kapni fog egy szállítási visszaigazolást. A szállítás állapotára vonatkozó további információkért, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Egy termék átlagos szállítási idejét megtalálja az adott termék oldalán. Az ott feltüntetett időtartam mindig a fizetés kézhezvételét követően kezdődik.
Amennyiben több, különböző szállítási idővel meghirdetett terméket rendel, a leghosszabb szállítási idő az irányadó. Az is előfordulhat azonban, hogy a megrendelt termékeket több csomagban szállítjuk ki.