• Németországban készült
  • 10 év garancia¹
  • 27 000 Ft-tól ingyenes szállítás
  • Több mint 1 millió elégedett ügyfél

Szállítás és kézbesítés

minus-circle plus-circle Hogyan szállítják ki a Wickey termékeit?

Játszótéri játékainkat szállítmányozóval szállítjuk ki önnek. A kisebb kiegészítőket és tartozékokat csomagszállítóval kézbesítjük.

minus-circle plus-circle Mely szállítmányozókkal, illetve csomagszállítókkal működik együtt a Wickey?

Mivel szinte egész Európát ellátjuk a Wickey webáruházakon keresztül, több szállítmányozócéggel is dolgozunk. Kis csomagok kiszállításához a DHL, a GLS, a DPD vagy a UPS a partnerünk.

minus-circle plus-circle Hogyan vannak becsomagolva a Wickey játszótéri játékok?

Fő a biztonság – a mottónk a csomagolásra is vonatkozik! Termékeinket biztonságosan, alaposan és stabilan becsomagolva csomagoként vagy védőfóliázott raklapon kapja meg. A nagyobb terjedelmű csomagokat, például a kerti játszótereket vagy a hintákat a szállító hasonlóan biztonságos csomagolásban szállítja a kézbesítési cím előtti járdáig.

minus-circle plus-circle Mire kell figyelnem és mit kell ellenőriznem a kézbesítéskor?

Átvétel előtt legelőször ellenőriznie kell, hogy vannak-e külső sérülések a csomagon, és ha azok jelentős mértékűek, adott esetben meg kell tagadnia az átvételt. Legkésőbb a felállítást megelőzően még egyszer alaposan meg kell vizsgálnia a terméket. Az összeszerelési útmutató alapján ellenőrizze, hogy a csomag hiánytalan, és hogy a gerendákon, deszkákon és más alkatrészeken nincsenek hibák.

minus-circle plus-circle Több megrendelt Wickey terméket egyszerre szállítanak ki?

Alapesetben egy rendelés, egy szállítás! Előfordulhat azonban, hogy ön olyan szorgalmasan vásárolt, hogy minden termék nem fér egy csomagba. A helyzettől és a terjedelemtől függően a gyerekágyainkat és a Tiny kerti játszótereinket több csomagban is kiszállíthatjuk.

minus-circle plus-circle Segít a szállítmányozócég sofőrje bevinni a Wickey játszótéri játékokat a telkemre?

A szállítás a megadott cím előtti járdáig történik, utána önön van a sor.

minus-circle plus-circle Meg lehet változtatni a kézbesítés előtt nem sokkal a szállítás időpontját?

Ha röviddel a kézbesítési dátum előtt szeretnéd elhalasztani a kiszállítást, akkor csak annyit kell tenned, hogy felhívsz minket a +36 80 088 253 telefonszámon. Előfordulhat azonban, hogy a szállítmányozónak emiatt raktározási és többletköltségei keletkeznek, amelyeket a helyzettől függően átháríthat rád. További információért kérjük, fordulj telefonon az ügyfélszolgálatunkhoz.

minus-circle plus-circle Mit tegyek, ha a szállításkor nem vagyok otthon?

Kérjük, segítsen elkerülni ezt a helyzetet, hogy az összes érintett fél erőfeszítése a lehető legkisebb legyen. Ha egyáltalán nem tudja fogadni az árut a megbeszélt szállítási időben, akkor a szállítmányozó hívni fog minket, mi pedig felvesszük önnel a kapcsolatot egy új szállítási dátum megbeszélése érdekében.

minus-circle plus-circle Át lehet venni a megrendelt termékeket a helyszínen?

Bár minden ügyfelünket örömmel üdvözölnénk személyesen, a helyszínen történő átvételre szervezési okokból sajnos nincs mód.

minus-circle plus-circle Kérhetem a rendelésem csomagpontra történő kiszállítását?

Sajnos ez nem lehetséges. De természetesen választhat egy olyan szállítás címet, ahol egy megbízható személy átveszi az árut ön helyett.

minus-circle plus-circle Van a Wickey-nél expressz kiszállítás?

Sajnos ez szervezési okokból nem megoldható. De igyekszünk mindig a lehető leggyorsabban eljuttatni önhöz a megrendelt árut.

minus-circle plus-circle Megjelölhetem a kívánt szállítási dátumot?

A szállítmányozóval egyeztetheted a kiszállítás napját. A pontos szállítási dátumnak azonban legkésőbb a szállítmányozóval történő kapcsolatfelvételt követő 3 nap valamelyikére kell esnie. Máskülönben raktározási és többletköltségek keletkeznek, amelyek a helyzettől függően átháríthatók rád.

minus-circle plus-circle Külföldre is szállít a Wickey?

Természetesen – Játszótéri játékainkat számos európai országban kínáljuk. Ezért kérjük, vegye figyelembe, hogy az Ön országába/szigetére történő szállítás csak az adott országban elérhető Wickey webáruházból lehetséges. Ha webáruházaink listájában megtalálja a saját országát, a kiszállításnak nincs akadálya. Az adott webáruház szállítási területeire vonatkozó további információkat a vonatkozó weboldal Rendelés és szállítás menüpontjában találja.

minus-circle plus-circle Felárat kell fizetnem egy szigetre történő kiszállításért?

A „folyamatos vakáció" életérzésnek is vannak hátulütői: igen, felárat számítunk fel. Az erre vonatkozó információkat az országához/szigetéhez tartozó webáruházban találja.

minus-circle plus-circle Láthatom a rendelésem állapotát?

Amint a rendelése elhagyja a raktárunkat, kapni fog egy szállítási visszaigazolást. A szállítás állapotára vonatkozó további információkért, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

minus-circle plus-circle Milyen szállítási időre számíthatok?

Egy termék átlagos szállítási idejét megtalálja az adott termék oldalán. Az ott feltüntetett ​​időtartam mindig a fizetés kézhezvételét követően kezdődik.

minus-circle plus-circle Nő a szállítási idő, ha több terméket rendelek?

Amennyiben több, különböző szállítási idővel meghirdetett terméket rendel, a leghosszabb szállítási idő az irányadó. Az is előfordulhat azonban, hogy a megrendelt termékeket több csomagban szállítjuk ki.

Betöltés...

összehasonlítása Termékek

chevron-right